Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

18 mai 2019

LA JUMĂTATE

 

Hai să ne întâlnim la mijloc de drum!
Tu să îmi fii negru, eu să îți fiu alb,
Să facem lumina să danseze
Printre trupurile încremenite în decor.
Hai să ne întâlnim la mijloc de drum!
Tu să te ascunzi într-un cer,
Eu să mă preling într-o mare,
Și să spălăm stelele de incertitudini.
Hai să ne întâlnim la mijloc de drum!
Eu voi aduce cu mine verdele ierbii,
Tu vei purta în buzunarul de la spate
Biletul de acces în eternitate.
Și pentru că toate au fost deja spuse,
Îmbrăcate în felurite cuvinte amețite de viață,
Toată lumea și-a spus punctul de vedere,
Hai să ne întâlnim la jumătate de drum!
 
Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT