Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

5 mai 2019

Cam la jumătate de solfegiu distanță
De frunzele îmbătate într-o rotire fără centru
Mi-am aliniat cuvintele fără soț,
Unul alb, unul negru.

Pe drum am împrumutat o cană cu apă
De la o femeie ce își scosese broboada
Și stătea cu fața ridată îndreptată spre soare,
Scăldată în lumină.

Mi-am numărat cartușele, impar.
Mi-am numărat sentimentele, par.
Mi-am răcorit fruntea, am oftat,
Am vărsat apa în țărână.
Poate le-o fi sete celor duși.

Tare mai ard umbrele... viața...

Am pus cartușele la chimir pentru zile mai bune,
Am încuiat sentimentele în seif
Și am dat drumul cuvintelor în lume
Unul alb, unul negru.

Am păstrat totuși un cartuș.
În pumn, impar.
Nu se știe totuși
Ce va fi, când va fi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT