Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

14 mai 2019

Răsărit

Iubirea îmi înșiră trepte spre tine,
Cu fiecare bătaie de suflet pășesc,
Cu fiecare picătură de clipă.
Pe umerii mi se învârt bătăi de aripi,
Algele timpurilor îmi învăluiesc tălpile
Și maree îmi lovesc pașii
În ritmul gândurilor mele spre tine.
Închid ochii și îmi dezlipesc mâinile de pe balustrada obișnuinței
Dând drumul speranțelor către cer.
Pășesc, cu înfiorare de soartă
Spre brațele tale
Cu inima agățată de nori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT