Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

19 mai 2019

Perimat

Te iubesc cu nesaț, te iubesc cu păcat
Într-un ieri viciat, perimat, denigrat,
Sentiment scâlciat, aclamat, demodat
Te iubesc, sacadat.

Azi te cânt, te descânt, te ador, până când
Vom dansa, vom iubi, vom trăi, într-un gând,
Vom striga, blestema, delira, rând pe rând,
Te iubesc, așteptând.

Eu iubesc să iubesc, tu iubești să trăiești,
Mă privești, când îmi ești, m-amăgești,
Ești un ghem încâlcit de povești bărbătești,
Te iubesc, mă uimești.

Te iubesc și mi-e dor, te iubesc până mor
Ești al meu, și o știi, nu e numai amor,
Nu contează ce cred, nu importă ce vor,
Te iubesc, mușcător.

Când în vene îmi curgi tumultos sau alene,
Eu te simt, tu mă simți, printre zile viclene,
Mi te iau, mi te dau, ordonat, în catrene,
Te iubesc, dezlânat, în refrene.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT