Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

5 mai 2019

Fiindcă știu că mă iubești

Știu că mă iubești cu ură și mă treci pe la toți sfinții,
Că de drag îți sunt obidă când sudalma-ți strânge dinții,
Că m-ai vrea frântă în două de-al tău braț, să-ți stingi văpaia,
Să n-am parte de iubire și nici de iubiți cu droaia.

Știu că dacă firul ierbii ți-ar fi semn de vreme bună
Mi-ai cânta bătuta-n coaste, și m-ai pedepsi o lună
Să-ți duc dorul alb de grijă și-ntrebări spre Cel de sus,
Să mă prăpădesc de jale, să nu știu la cin' te-ai dus.

Știu că mi-ai tocmi mândria pe un dans cu vrerea sorții,
Că mi-ai spune că-s vicleană până ai scula și morții,
Că m-ai răstigni în piață, ca să vadă orișicine
Cât de josnică-i femeia, când e rea și tu-i faci bine.

Și mai știu că dacă viața ar întoarce iarăși roata,
M-ai alege tot pe mine, pentru inimă n-ai alta
Care să îți știe voia după ochi și după pas,
Nu ar mai conta c-ai trage de la capăt ce-ai de tras.

Știu că mă iubești cu ură, și mă treci pe la icoane,
Dar când te gândești la mine ți-arde trupul în frisoane,
Fiindcă știi că numai una e făcută pentru tine,
Și-o să te iubească, proasta, de ți-e rău sau de ți-e bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT