Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

5 mai 2019

Întotdeauna de două ori

Renunță la orgolii când noaptea
O epuizăm în zadar cu depărtări...
Pune-mi pe strune ultimele note
Ce au rămas suspendate în aerul încremenit
Într-o jumătate de zbor,
Și cântă-mă.

Am obosit să culeg în palme
Rămășițele umbrei tale
Din chenarul ușii scăldate în raze de soare
La care întotdeauna
Numai tu bați de două ori
Și intri.

Ia-mi neliniștea în brațe
Așază-te în fotoliu, fă-te comod,
Și taci toate cuvintele.
Eu o să te servesc
Cu un ceai dulce de pelin.

Hai să obosim noaptea de noi
Și poate mâine, când mă vei recunoaște,
Vom pune pe note o pasăre
Și îi vom cânta din toate tăcerile tale
Un cântec.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT