Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

5 mai 2019

Mi-i sufletul albe aripi de lebădă
Desfăcute într-un zbor înălțat
Spre adâncul pământului.

Mi-s mâinile ofrandă facerii,
În lutul care ne modelează viața,
Mii de potire pline de noi.

Mi-s ochii oglinzi pentru iarbă
Și pentru câteva cioburi de cer
Mereu și mereu schimbătoare.

Mi-s tălpile mulaj pentru drumuri
Și pentru toate sentimentele
Pe care mi le-am călcat în picioare.

Mi-s eu însămi umbra oamenilor
Când arde în vâlvătăi aerul...
Pământul își trage un veac sufletul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT