Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

5 mai 2019

Cât te iubeam

Tu m-ai iubit? Ha, ha, nu cred!
În tine nu pot să mă-ncred,
Și doară n-o să mă reped
Să m-amăgesc cu vise.
Că tu de gură îmi ești bun
De stau, trei zile pot s-adun
Și tot aș mai avea să spun
Cuvintele promise.

Nu ți-a fost dor de ochii mei,
Dar minte-mă, dacă mai vrei
Să cred că doare cifra trei,
Să știu c-am fost o proastă!
Din pasul stelelor pe cer,
Să-nvăț curând să nu mai sper
În sentimentul efemer,
Că nu-s decât o coastă!

Cât am iubit, tu nu iubeai,
Cu vorbe dulci mă amăgeai,
Și-n toate câte le spuneai,
Eu îți eram doar jocul.
Ia-ți mările, și prin furtuni,
Găsește malul cu nebuni,
Trăind minciuni după minciuni,
Iubirii află-i focul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT