Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

5 mai 2019

Dimineața

Se preling ceasurile topite
Într-o ceașcă de cafea uitată pe marginea patului
Când te-ai ridicat brusc, debusolată,
Și ai fugit să iubești.

Nu mai știi ce să faci
Cu atâția fluturi roind perpendicular spre inima ta,
Iscă cicloane cu aripile,
Îți ridică praful în ochi.

E un conflict între tra-la-la
Și rațiunea de a fi o femeie rece și eficientă...
Dragostea nu vrea să se încadreze într-o adolescență
Trădată de oglinzile pe lângă care treci.

Nu știu, draga mea, la ora în care noaptea
Mușcă bucăți din cer, tu speri
Într-un joc al nebunilor scăpătați
De sub umbrela lui Dumnezeu.

E cam frig afară, dacă tot ai plecat,
Strânge-mi câteva puncte cardinale
Să îmi îmbeți cu ele simțurile,
Dar să nu uiți să îmi stingi lumina.

Când se face agale dimineață iar,
Scoate-mi timpul din cafea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT