Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

5 mai 2019

Tu cheamă-ți șerpii, Evă

Degeaba-mi ceri să-ți pun un diagnostic
Mi-e timpul lent, și aer parcă n-am,
Mi-am terminat răbdarea, am devenit agnostic
Și viața o privesc sporadic, de la geam.

Nu am răspunsuri, am doar întrebări
Le adresez în fugă, nu mai aștept concluzii,
O iau iar de la capăt, gândesc printre frustrări
Și caut panaceul ce vindecă iluzii.

Tu nu mai aștepta să mă întorc la tine,
Trăiește și iubește, nu căuta, femeie,
În dansul fericirii nu-i loc și pentru mine
Îmbrățișa-voi focul, aștept doar o scânteie.

În arderi de lumină mi-oi cufunda aleanul
Și setea de iubire voi arunca în hău,
Ești doar iubirea mării, caci martor mi-e oceanul
C-am săvârșit păcatul de-a fi numai al tău.

Hai, cheamă-ți șerpii, Evă, și lasă-mă să trec
În ochii tăi persistă cunoașterea și raiul
Fără regret și vaiet aș vrea să mă petrec
Și clipei de-așteptare nu vreau să-i mai știu graiul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT