Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

5 mai 2019

În șoaptă

M-am pierdut într-un zâmbet confuz...
Trăirile nu mai au loc să umble,
Ca un Lazăr înviat din morți
Mult prea devreme pentru Judecata de Apoi.

S-au terminat lemnele de foc...
E primăvară și parcă miroase a ploi
În toate gândurile despre mare și viață;
Poate vom folosi corăbii să aprindem răsăritul.

E prea liniște în visele copiilor,
Ca și cum ar merge pe vârfuri, în șoaptă,
Să nu sperie viața și așa îngrozită
De atâția oameni care o scormonesc.

În lupta cu evantaie, noaptea e aproape
De victoria asupra baloanelor de săpun;
Le taie crâncen în două, apoi se supără
Că sunt goale de culori în interior.

Mă duc și eu să-mi lipesc fruntea
De un trunchi de copac pe care l-au lăsat în urmă
Tăietorii de lemne îmbătați de iluzia creației,
Să-i insinuez confuzia în coajă, poate trece.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT