Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

5 mai 2019

Pelin

Ascund în buzunar o dragoste nebună...
O să o dau bacșiș unui cobzar trăznit
Când taina nopții tale va-ndrăzni să-mi spună
Că-n viața asta scurtă stă totul în iubit.

Să-mi cânte-n strună luna, cu stelele perechi,
Să îmi înec amarul într-un pahar cu vin,
Când cântecul de jale-mi răsună în urechi
Cu un elan habotnic să mă prefac pelin.

Să vină vagabonzii, să-mi ceară socoteală
Pentru-ale tale buze, sorbite pe-nserat
Să-mi rupă-n pumni obrazul...și-așa, în amețeală,
Eu voi găsi răspunsul durerii din ficat.

O dragoste nebună ascund în buzunar
Tu nu vei ști vreodată ce tare m-a durut...
Pelin a pus pe strune, în noapte, un cobzar,
Și cu amarul clipei, iubirea mi-a trecut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT