Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

5 mai 2019

Vânt în lună

E vânt în lună, noaptea mea, plopii ne freamătă între ramuri, agonizant ni se preling pe frunze petele de rouă și adancimea pare inocentă depărtare.

Pământul se revoltă, uruitul rece ridică umbre ude pe gleznele ierbii și parcă întinderea are gust de tăiș. Au uitat amintirile despre coasă ropotele de flori.

Arde luna, noaptea mea, spânzurată la gâtul unui nebun cu zâmbet știrb. Mi-e frică să n-o scape și țin sub ea un vas cu apă neîncepută.

E vânt în lună, dimineața mea, și acele ceasurilor au un motiv întemeiat să o ia razna printre ore. Leagănă-mă cu ziua ta, lasă-mi păsările să se trezească și pune-le pe ele în ramurile plopilor.

Ia-mă în brațele tale și strânge-mă tare, acoperă-mă, pitește-mi temerile în ochii tăi, pentru că e vânt în lună, chiar dacă eu nu mai știu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT