Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

20 ianuarie 2019

SEMIZEU

 

Un derbedeu mi-ar fi plăcut să fiu,
Șarmant, un coate-goale bulangiu,
Ce dimineții îi plătește polul greu
Cu nonșalanța unui semizeu.
Pe mese la barbut să îmi joc soarta,
Și viața să mă-ntrebe una, alta,
Să nu conteze dacă-i zi sau noapte,
Să fac păcate șapte câte șapte.
Cuvântul să îl strig în templul lumii,
Să dau un șut în dos amărăciunii,
Să curgă vinu-n valuri când mi-e greu,
Să râdă dame-n dans la pieptul meu.
Onoarea să îmi fie unic crez
Chiar dacă viața doare când visez,
Pe mine să mă am pe drum și-atât,
În veci să nu-mi atârne vorbele de gât.
Să iau cât am nevoie și să plec,
Să cânt, să beau, să râd și să petrec,
Cu moartea să-mi pun timpul la pariu,
Să dau ultimul sfanț doar ca să știu.
Cu nonșalanța unui semizeu
Să fac păcate șapte câte șapte...
Iar dacă viața doare când e crez,
Să torn încă un rând, și să visez!
 
 Este posibil ca imaginea să conţină: 1 persoană

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT