Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

28 ianuarie 2019

De drag

 

De mi-ai da un alb de nufăr
Inima să-mi înfășor,
Eu aș pune-o într-un cufăr
Să o scot doar când mi-e dor.
Mi-aș ascunde-adânc sub ape
Gândurile fără vină,
Aș lăsa vântul să sape
Dragostea la rădăcină.
Și aș fereca sub lacăt
Rând pe rând, surâsuri perle,
N-aș mai auzi iubirea
Gângurind în cânt de mierle.
Ochii tăi de peruzea
N-ar mai fi nopților stele
Ar păzi de vreme rea
Numai visurile mele.
Și de-ar fi să simt dorința
De a te avea a mea,
M-aș minți având credința
Că tu ești a altcuiva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT