Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

19 ianuarie 2019

CAFEA AMARĂ

 

Zorii zilei au crăpat cerul în două
Și-mi tace gândul în liniștea de soare
Ca un copil uimit de primul fulg
Căzut pe buze.
E o oarecare dezordine în ființa mea,
Ca și cum cineva a deschis brusc ușa
Și a intrat alergând grăbit
În sala de audiție.
Ziua aceasta a venit așa, peste mine,
Fără să îmi spună ce gânduri are...
M-a luat prin surprindere
Ca întotdeauna.
După ce o să mi se domolească
Bătaile sufletului, că îmi bulversează inima,
O să o invit la un ceai
Cu biscuiți.
Dacă îmi promite frumusețea,
Poate și o cafea, amară ca un gând creol
În dans de ispite amețitoare,
Mâine.
 
 Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT