Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

6 ianuarie 2019

Gânduri

Într-o zi, ne-am întâlnit într-un loc.
Tu, cu mâinile tale practice, căutând,
Eu, cu sufletul meu boem, așteptând,
Neavând amândoi ce n-aveam.

Tu îmi vedeai exteriorul, eu îți doream interiorul,
Ca într-un joc interminabil de-a șoarecele și pisica.
Fiecare dintre noi se vedea șoarece, și parcă
Toate pisicile din lume aveau blestemul dorului.

Tu îmi priveai buzele, eu îți sorbeam cuvintele,
În dreptul inimii mele vedeai doar sâni obraznici;
Și oh, șoldurile mele, din amforă pentru nectarul zeilor,
Au devenit potecă pentru mâinile tale nerăbdătoare.

Am închis ochii, cu speranța unui vis
În care tu erai stăpânul lumii mele aurite de soare,
Iar eu regina inimii tale, cu brățări la picioare și foc în priviri,
Topiți într-un dans ancestral al dorinței.

M-a trezit din somn sunetul tocurilor
Ce îți marcau pașii în cadența bătăilor inimii mele
Uitate pe lespezi crăpate de timp și de așteptări,
Cu ochi în care te îndepărtai, ținând-o de mână.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT