Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

15 noiembrie 2018

ILIOARĂ

 

Ilioară, Ilioară,
Mi-ai pus foc la inimioară,
Să îmi blastăm zilele,
Să nu văd codanele!

Ilioară vers de foc,
Toți voinicii la un loc,
Or învârte roatele,
Să-ți facă dorințele!

Ilioară, vis de jale,
Ia să mi te scoată-n cale,
Dorul cu suspinele,
Codrul cu poienile!

Să îți fure iarba deasă
Trupul tău ca de mireasă,
Să uit toate grijile,
Când îți volbur fustele!

Ilioară, Ilioară,
Să m-ații pe ulicioară,
Să îți fur o sărutare,
Ziua în amiaza mare!

Și să fii numai a mea,
Până trece piaza rea,
Să îți frâng chemările,
Pân' ne-or trece zilele!

(Foto Daniel Kitu)

Este posibil ca imaginea să conţină: 1 persoană

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT