Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

10 noiembrie 2018

AMINTIRI PENTRU RAI

 

Mâine am programare la psiholog,
Să îmi țineți pumnii!
O să mă conecteze la mintea mea,
Cu tot cu suflet,
Și o să îmi scurtcircuiteze toate amărăciunile,
Durerile, dezamăgirile și deziluziile.

O să îmi facă o cameră specială,
Un purgatoriu pentru visele cărora nu le-am dat viață,
Unde o să se purifice ele singure, silitoare,
Trecând iar și iar prin prisma amintirilor.

Acum încerc să găsesc o ascunzătoare bună
Pentru iubiri, doruri, și baloane de săpun,
Îmi trebuie să i le dăruiesc lui Dumnezeu,
La Judecata de Apoi, când o să râdă în barbă,
O să îmi facă parșiv cu ochiul,
Și-o să le ia la schimb pentru Rai.

Cât îmi țineți voi pumnii, strâns,
O să mai iau o gură de lume,
Să simt cum îmi aleargă prin vene
Verile cu soare și verdele pădurilor!

Este posibil ca imaginea să conţină: 1 persoană

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT