Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

18 noiembrie 2018

DEOCHI

 

Să-mi fii cer pe lună nouă,
Să-mi fii soare-atunci când plouă,
Să-mi fii rugă, să-mi fii dor,
Să-mi fii freamăt de fior...

Să mă iei din dans de iele,
Să-mi descânți cu trei nuiele,
Să mă legi cu lanț de nori,
În ascuns să mă-nfășori

Să-mi descânți cu bob de ploaie,
Să-mi arzi trupul în văpaie,
Să-mi curgi toate zările,
Să-ți gem căutările.

Să-ți fiu val, să-mi fii furtună,
Să-ți fiu vuietul când tună,
Să-mi fii foc, să-ți fiu căldură
Să ne mistuim cu ură.

Să îți fiu tribut de stele,
Să fii sclavul gurii mele,
Să mă frângi în pat de ape
Să-mi respiri suflarea-n șoapte.

Să îți fiu de tot, de tine,
Să îmi fii preaplin de mine,
Să îți fiu de drag uitare,
Să-mi fii eu, iar eu chemare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT