Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

8 decembrie 2018

Și atunci, voi păși

 

Cândva, tu nu vei mai fi aici
Să îmi lipești stele pe tălpi,
Nu vei mai face să curgă mări
Prin sângele meu.
Ochii tăi vor privi alt verde-albastru
Și gândurile tale se vor încurca
În alte alge, șiroind, violet,
În apusuri.
Pe stânca albită de vânturi
Așteptărilor mele arvunită
Se vor răstigni doar tăceri
Oglindind jar de nisipuri pustii.
Freamătul altei plaje va adăposti
Dansul nebun al chemărilor
Ce se vor contopi, amalgam,
Într-un ghioc.
Îmi vei cere să îți arăt, pe lună plină
Drumul iubirii tale către nesfârșit,
Cu ochii arzând de dorurile
Care-mi strigau cândva trupul.
Iar eu voi picura lacrimă verde
De ochi, de deochi, adăugând
Două bucăți uscate din inima mea,
Murmurând cânt de descânt
În vânturi turbate de vremuri.
Apoi voi deschide ușa, ca o șoaptă,
Și voi păși în uitare.

Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT