Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

3 februarie 2020

Tango

Să dansăm dansul vieții
Tu, un pas înainte, cu un zâmbet,
Eu, un pas înapoi, cu o speranță,
Alene muzica zboară pe lângă noi.

Să ne rotim în culori;
Hei, te strig, privește în jur!
Lumea se învârte,
Carusel amețitor de tăceri!
Eu un pas înainte, spre inima ta,
Tu, un pas înapoi în gândurile mele,
Mă agăț liană de tine
Să îmi sprijini visurile de tâmplă.
Să ne rotim în culori...
Hei, te strig, privește in sufletul meu!
Lumea se învârte
Carusel neoprit de dorințe!
Tu, un pas lateral pentru viață,
Eu, un pas lateral pentru moarte.
Rotim curcubeu dansul vieții,
Și muzica se-mbată de noi.

 23 septembrie 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT