Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

30 septembrie 2019

PRIZONIERI

 

Îți amintești când eram amândoi
Prizonieri în aceeași fericire?
Tu îmi aduceai cuvinte frumoase
Numindu-le adevăruri,
Eu îți dăruiam zâmbete strălucitoare
În spatele cărora stăteau pitite tristeți,
Ca oamenii străzii care se prefac
Că viața lor e ceea ce au vrut să fie.
Îți amintești când mi-ai dat un măr
Și mi-ai spus că obrajii mei îți vorbesc
Despre țărăncile de la munte?
Mi-a fost frică să mușc din el,
Aveam senzația că dacă o fac
Ferestrele închisorii noastre se vor sparge
În mii de aripi,
Ducând cu ele și sufletul meu,
Departe de tine,
De oglinzile care mă reflectă în mii de femei
Perfecte.
 
 Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT