Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

6 octombrie 2019

DE-A NEMURIREA

 

M-am trezit într-o dimineață închisă într-un zid,
simțeam cum lumea îmi apasă pe inimă
și nu mai puteam să respir frumusețe.
Nu mai auzeam vântul trecând prin anotimpuri,
nici zumzetul existenței accelerând clipele
spre neființa pitită la capătul drumului.
Ascultam cu toate simțurile treze
în așteptarea unui semn,
liniștea spărgea gânduri în bucăți de mine.
Am strâns toate pietrele din noi în jurul meu
într-o încercare nefirească de a alunga împietrirea,
până când mi-am acoperit ochii.
Acum tac și mă joc de-a nemurirea.
 
 Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT