Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

16 septembrie 2019

STRĂINĂ

 

Eu știu că fără tine în șoapte sunt străină
Iar visul naște umbre, din umbre nasc tăceri,
Uitarea e hulpavă, de întuneric plină,
Mărșăluind coșmare, iubirii temniceri.
Se-aude-n cer un vuiet, îmi plouă cu petale
Se mișcă-n nori toți sfinții și caută păcat
Îmi numără trăirea ce-n gândurile tale
S-a scurs în neființă când iarăși mi-ai plecat.
Curând e dimineață, ferestrele spre soare
Îmi vor aduce liniști, lumină în priviri,
Vor dezbrăca de noapte aleea de pe care
Îmi vei zâmbi cu doruri schimbate în veniri.
Eu știu că fără tine în șoapte sunt străină...
Și îmi lipsești cum apa lipsește unei mări,
Toți sfinții știu în ceruri că singura mea vină
E că în miezul nopții îmi ești mereu chemări.
 
Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT