Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

28 septembrie 2019

Din lună, când se naște dimineața

 

O să mă-ntorc la timp să te iubesc
Plec să învăț cum se învață viața
Apoi să exersez cum să trăiesc
Din lună când se naște dimineața.
O să îmi ia o vreme, este drept,
Nu-i simplu să fii om și nici femeie,
Dar îți las ție inima din piept
Și când revin o să îți dau și-o cheie.
Dacă mă pierd în alții, din firesc,
Să nu mă uiți, o să mă-ntorc la tine
În sânge îmi va fi să te iubesc
Chiar de ne-am naște soarta din ruine.
Tu focul din priviri să nu îl stingi
Cu amintiri să-i întreții vâltoarea
Când de fereastră fruntea ți-o atingi
Eu de departe să îi simt dogoarea.
Din lună când se naște dimineața
Tu să-mi fii far, eu îți voi fi scânteie
O să-ți aduc într-o desagă viața
Și de mai vrei, o să îți dau și-o cheie.
 
Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT