Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

2 februarie 2019

Să-mi vii...

 

Te-aștept în miezul iernii, lumină diafană,
Să-mi pui petale-n suflet, în flori să mă-nfășori,
Să-mi susuri cânt de râuri în liniștea profană,
Să-mi spargi în țăndări albul cu sute de culori.
În munți să îmi zidești eternele regrete
Că nu am fost mai bună, că nu am fost mai rea,
Să îmi anini sălbatici trandafiri de pietre
Și iarba de smaralde tributul să și-l ia.
Pe corzile de harfă să-mi picuri lin alean
În ochi să-mi oglindești, în zbor, vârtej de fluturi,
Brățări să-mi faci la glezne, mărgele de mărgean,
Și lacuri să-mi îngropi în dans nebun de nuferi.
În păr cu-o margaretă și-n inimă c-un dor
Să ne ascundem iarăși în fân abia cosit,
Să îți zâmbesc în soare, cu verde călător,
Să-mi pui pe buze roua, ca semn de bun venit.
Să ne rotim în cercuri, în vânt învolburat
Să ridicăm pustiul și să-l cădem grădini...
Să-mi vii...sunt obosită de-atâta așteptat
Și rătăcit orbește, pe-alei fără de crini.
 
Este posibil ca imaginea să conţină: 1 persoană

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT