Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

15 februarie 2019

AL MEU

 

Tu ai mai fost al meu, și ți-am citit în palmă
Înot de păsări printre zdrențele de nori,
Sub lună plină când pluteau pe marea calmă
Corăbii rătăcite încărcate cu ninsori.
Ți-am ascultat în liniște bătaia-nfrigurată
A inimii pulsând planetele bătrâne,
Ți-am sărutat cândva privirea-nsingurată
Și-am plămădit din lut ulcele pentru mâine.
Am coborât adânc în miezul dens al pâinii
Și am adus cu noi în dragostea amară
Roți de căruță asmuțind frenetic câinii
În cântece de șatră unduind în seară.
Am mai urcat și-acolo unde viața-mbată
Vârtej de fluturi în eterul fără clipe,
Unde lumina strălucește neschimbată
Și nemișcarea face îngerii să țipe.
Eu ți-am citit odată-n palmă nemurirea
Și n-am văzut de ești un muritor sau zeu,
Căci șerpuind, un amalgam încrâncenat de linii
Se-nvolburau alcătuind numele meu.
 
 Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT