Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

9 februarie 2019

ABANOS

 

Tu ești biletul meu la loterie,
Mi-ai putea fi pretext pentru cafea
Într-o zi ploioasă de ianuarie,
Cu două gânduri agățate la pălărie.
Din vorbă în vorbă, să ne iubim
În aroma cafelei fierbinți,
Uitându-ne privirea înfiptă adânc
Unul în celălalt.
M-ai putea întreba dacă îmi place
Tare și amară, și ți-aș răspunde
Cu un zâmbet uitat de ieri
Pe marginea ferestrei deschise spre soare.
Nu știu dacă ești un bilet câștigător...
Cred că mai bine ți-ai sorbi repede cafeaua
Și ai pleca într-un mâine
Cu bile albe și negre zornăind alandala.
Du-te repede, îți voi șopti,
Încă nu s-au anunțat numerele câștigătoare
Și mă tem că mi-ai ocupa inima,
Învăluit în arome înșelătoare, de abanos.
 
Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT