Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

13 octombrie 2018

DA

 

M-am pierdut între trei iezi cucuieți
Cu inima făcută mică, și ochii strânși,
Când soarta a bătut la ușa inexistenței mele
Să mă ceară de viață.

Mi-am împletit mâinile
În coamele inorogilor, fuior,
Și am oprit timpul care îmi ducea în galop
Sufletul spre stelele neantului.

Am respirat adânc în nemurire,
Și am luat un trup din vitrină;
O să îmi îmbrac sufletul cu el,
Să mă protejeze de necunoscut.

Amintirile mele de aici o să le încui
Într-un sertar, sus, să nu ajungă la ele
Pisicile negre care îmi vânzolesc nopțile,
Și le rostogolesc, speriind nebuloasele.

Dau peste cap o ceașcă de speranță,
Îmi iau din cui visele, caut înfrigurată cheia zâmbetelor,
Pășesc cu ochii plecați pragul,
Și îi șoptesc întru mine: "Da!".

Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT