Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

25 octombrie 2018

 

Când te trec pe la icoane îmi îndrept spre cer chemarea, norilor le cer uitarea, stele-nfig în zori, piroane... Lacul în oglinzi lovește, se aruncă-n râuri marea, zbor de grâne-mbată zarea, apă focul plămădește, și îmi bate-n tâmplă sensul când te trec pe la icoane, și-n cascadă de canoane se răstoarnă universul...
De în rugă se îngână incantări de mult uitate, îți iau dorurile toate și sărut a sorții mână. De te strig cu șapte sensuri, șapte pietre-n apa sorții, să-mi descânți fiorul morții, viața să o-mbraci în versuri. Să mă uiți la o răscruce când în noapte visul trece, vântu-i iute, piatra-i rece, dorul doare... și se duce.

Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT