Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

6 octombrie 2020

TĂCERE

 

Într-o rotire în sensul acelor de ceasornic
Ne-am deșurubat din nimic
Și am început să facem umbră
Am rezumat neființa într-un țipăt
Cu care am semnat în dreapta jos
Contractul pe perioadă determinată
În goana spre ce vom fi
Am pus
Virgula dintre cer și pământ
Am pendulat un timp
Între bine și rău
Între frumos și urât
Între adevăr și minciună
Cu grația unor stafii de îngeri
Cărora li s-a interzis raiul
Am mai bătut niște clopote
Am mai zgâriat țărna să ne ascundem în ea
Glorioasa trecere
Am mai aruncat în stânga și în dreapta
Cu niște cuvinte
Apoi a fost tăcere.
 
 Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT