Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

16 octombrie 2020

IARBĂ SPRE CER

 

Tu mă privești cu ochi de om nebun și
îmi construiești din pietre castele de nisip,
deschizi ușa către baloanele de săpun
cu un simplu zâmbet,
îmi așezi fluturi pe umeri.
Arunci fire de iarbă spre cer,
îmi închizi ochii cu vârful degetelor,
îmi șoptești să îmi pun în gând o dorință
pentru că, atunci când se va împlini,
vor cădea flori pe pământ.
Cu genunchii înverziți de fericire
săruți pământul care îmi poartă pașii
către lumina ta.
Păpădiile și-au învins frica de vânt.
 
Este posibil ca imaginea să conţină: plantă, floare, natură şi în aer liber

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT