Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

11 octombrie 2020

MUZĂ

 

S-a-mpărțit dorința-n șoaptele promise,
Sub puterea zilei sfărâmând blesteme.
Fă-mă să te caut, când în șapte vise
Dansuri ne sunt pașii, frământând poeme.
Tu prefă-te-n mare, să m-afunzi în tine
Dorul din adâncuri să ți-l schimb în cânt;
Ca un val să curăț timpul de ruine,
Să fac din epave coamă de cuvânt.
Să-mi agăți la glezne valuri de iubire,
Noaptea, când e lună, să îi furi lumina
Să îmi faci cunună și dintr-o rotire,
Să mă-mbraci în nimbul ce-mi ascunde vina.
Dă-mi un gând, o șoaptă, să le iau cu mine,
Să-mi alin tăcerea când în noaptea goală
Viața mi te fură în iubiri străine,
Să îmi fie farul cerului de smoală.
Spune-mi că sunt muza ce-ți alină setea
Dansuri ne sunt pașii, frământând poeme
Printre doruri aspre ce și-au pus pecetea,
Fă-mă să te caut sfărâmând blesteme.
 
 Este posibil ca imaginea să conţină: unul sau mai mulţi oameni

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT