Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

17 octombrie 2019

De voi veni

 

Tu să m-aștepți când lumile se-ngână,
Acolo unde doarme asfințitul.
De voi veni, tu să mă prinzi de mână,
Să mă-mpletești cu dorul și zenitul.
Să mă aștepți când naște cerul luna,
Când stelele aruncă-n nori lumina,
Iar de tristețea-și leapădă cununa,
Tu să îmi fii în nemurire vina.
Tu să m-aștepți indiferent de vremuri
De ploi, de soare sau de mersul sorții
Căci de mă doare, simt cum te cutremuri
Și pentru mine ai scula și morții.
Să fii acolo să îmi prinzi căderea,
Să-ți fiu pentru uitări zădărnicie.
Să-i negi dumnezeirii iarăși vrerea
Să mă iubești, avid, pentru vecie.
 
 Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT