Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

26 ianuarie 2021

 

Hei, taxi!
Doamnă, aveți grijă să îmi spuneți destinația
Nu aș vrea să rătăciți printre poveștile ce își fac veacul
Pe bancheta din spate
Sunteți sigură că numele dumneavoastră vă aparține?
Cel mai mult apreciez punctualitatea
Îmi pare rău, dar imaginile de la geam
Nu vă sunt destinate
E prea scurt drumul
Nu veți ajunge la timp
V-ați pus sufletul în portbagaj înainte de a urca?
Îl puteți lăsa acolo în siguranță
Cât vă intersectați viața cu oamenii
Presupun că e tot ce aveți
S-a oprit la un semafor
Am coborât în fugă și am început să urc scările
Să urc, să urc, până n-a mai rămas nimic din mine
Fără aer, am dat să îmi trag sufletul
Hei, taxi!
Doar semaforul îmi mai făcea din ochi
Verde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT