Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

30 ianuarie 2021

 

De fiecare dată când gândurile mele
O iau razna spre tine
Inima îmi bate de două ori, roșu.
Mi se pare că am semnat
Înainte de a mă naște ție
Un pact defăimător cu răbdarea.
Ai niște ochi de blestem dulce
Care mă fac să îmi doresc
Să le dau ferestrele în lături
Și să te inspir adânc.
Mă zăpăcești de parcă la sfârșitul lumii
Vom fi noi doi pe o arcă
Și nu vom ști ce insulă să căutăm
Printre ape.
Să știi că atunci când îți bat
De două ori în suflet
Mi s-au terminat respirațiile disponibile
Fără tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT