Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

29 decembrie 2019

CÂNTEC

 

Vânt ce suflă-n miez de pâine,
Eu aș da un azi pe mâine
Tu în suflet să mă ții
Numai printre ciocârlii.
Să îmi vii, să nu îmi vii,
Numai vrerea să mi-o știi,
Să mă chemi când plânge luna
Să visezi numai pe una.
N-are iarna seri cu boare,
Nici prin lume călătoare
Traista grea cu dor de glie
Și tot plânsul într-o ie.
Talpa goală a uitat
Iarba înecată-n rouă,
Că de când tu ai plecat
Parcă tot într-una plouă,
Vânt ce mângâie vioara,
Scânteierea dintr-o șoaptă,
Buzele ca mura coaptă
Și pădurea primăvara.
 
 Este posibil ca imaginea să conţină: interior

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT