Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

2 ianuarie 2020

ÎNCĂ

 

Încă nu m-am copt, mamă,
De când m-ai frământat
Aluat sănătos, de om bun,
M-ai plămădit după chipul și asemănarea
Celor de un fel cu mine
Din care ne tragem eu mai mult, tu mai puțin,
M-ai miruit cu ulei cald de iubire
Și m-ai pus cu grijă în lume.
Tot trec toamnele, mamă,
Pomii dau rod și mor pentru primăvară,
Zilele și nopțile se urmăresc
Într-un joc nebun de-a viața.
Încă nu m-am copt, mamă,
Uneori doare această trecere
Printr-o lume în care parcă
Nu e timpul nostru niciodată.
Încă nu m-am copt, mamă
Încă mai am nevoie de căldură,
Încă nu am crescut destul,
Încă...
 
 Este posibil ca imaginea să conţină: unul sau mai mulţi oameni

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT