Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

7 iunie 2019

PACT

 

Am făcut un pact cu viața. Pentru fiecare floare încărcată cu petale îi voi da un timp seninul și lumina unei raze ce îmbracă în rafale de speranțe dimineața.
De-mi va prinde-n păr norocul, voi plusa cu o tăcere și voi accepta emfaze de la cei ce cred că trupul e pocal pentru vestale și că pot trișa iubirea când le va veni sorocul.
De-mi va da chemarea mării îngropată în corăbii eșuate trist pe maluri, îi voi da cânt de sirenă în uitarea înserării, clar de lună ce se naște când apusul cade-n valuri.
De-mi va dărui iubirea, ca pe-o plată pentru visul ce mi l-a promis odată, îi voi șterge de pe frunte, cu o clipă, nemurirea și-i voi ostoi aleanul cu nemărginirea toată.
 
 Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT