Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

4 iunie 2019

CARUSEL

 

Dacă ne-am întâlni cândva la colț de timp mișel
Cumva, într-un viraj de stele căzătoare,
Doi pasageri sudați de-o viață-ntâmplătoare
Pe doi căluți de tinichea-ntr-un carusel,
Rotund vârtej de tu și eu, m-ai recunoaște oare?
Caleidoscop de amintiri cu el și ea
Păpușile-ncâlcite-n amintiri de mucava,
Eu întrebând iar tu tăcând, cuvinte-acadea,
Plecând și revenind, mereu, de undeva,
M-ai pune-n buzunarul de la piept, pentru cândva?
De ne-am putea roti, sonor, cu plete-n vânt
În roata care naște ritmic cerul din pământ,
M-ai oglindi fugar în ochii tăi de peruzea
Când ne-am intersecta, sub norii de bezea?
În larma gureșă de râsete și gânduri
Tu mi-ai fura o sărutare printre rânduri
Când saltimbancii dau fiori cupolelor de circ?
M-ai ameți până să uit ce-am vrut să zic?
Dacă ne-am întâlni cumva la colț de timp mișel
Tot te-aș iubi. Țigancă, ți-aș fura din portofel
Arvuna pentru ochii tăi de peruzea
Și-un tur pe doi căluți de tinichea.
 
 Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT