Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

10 februarie 2021

Denunț

Azi m-am gândit să merg să te denunț,

M-o asculta cumva vreun tribunal,
Așa va scrie simplu, în enunț:
În ochi ascunde-adesea un pumnal.
Știu, mai greșesc, mi-e zâmbetul pustiu,
Cu mințile-s aiurea uneori,
Mai uit din ce ar trebui să știu,
Nu-mi amintesc ades de sărbători.
Mai râd când lumea plânge-n jurul meu,
Vorbesc când știu c-ar trebui să tac...
Dar supărarea mea o știu doar eu
Și plânsul în iubire îl îmbrac.
Eu sunt femeie, ce pretenții ai?
Îți curg în vene ca un vin amar;
De ai alege, n-ai putea să dai
Beția pe o viață în tipar.
Așa e, ai dreptate, mai sunt rea,
Mai fac și nefăcute uneori,
Iar dacă, fără voie, sunt prea, prea
Tu mă iubești, doar n-o să mă omori!
De fapt, e totul simplu, nu e greu,
Nu mă mai duc deloc la tribunal;
Când brațele îți sunt în jurul meu
Se șterge tot, și gânduri, și pumnal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT