Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

29 decembrie 2020

TRIL

 

mă iubești
te-am întrebat
mă durea tot galbenul din frunze
podurile nu duceau nicăieri
într-un amalgam de fiare
ceasul cel mare se înecase pentru ultima dată
cădeau copacii unul câte unul
ciutele își alergau oarbe puii către lupi
sub copitele lor iarba gemea
a pustiu
strângeam în pumn o bucată de pânză colorată
cândva fusese un tablou
din palmă mă privea un ochi stingher
buzele lui puteau fi oriunde
mă iubești
te-am întrebat
vocile mă împiedicau să aud răspunsul
undeva o ciocârlie tăia sfârșitul
cu un tril
 
 Este posibil ca imaginea să conţină: 1 persoană, noapte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT