Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

3 februarie 2020

PULS

După ce am subliniat cu markerul
Titlurile importante din cartea vieții,
M-am dat puțin înapoi în mine
Să am o privire de ansamblu.

Îmi plac margaretele puse la presat între filele vieții mele,
Gânduri arvunite amintirilor frumoase,
Mai ales îmi plac paginile acelea din care pulsează ritmic
Dragostea părinților mei,
Și cele din care îmi zâmbesc larg
Cuvintele despre sora mea, cățărată în copaci.
Îmi plac petele decolorate de timp,
Lăsate atunci când fiica mea
mai vărsa câte ceva pe jos, copilărie,
Obraji de măr și raze de soare,
Cu verde de alge în ochii lacrimă de râs.
Iubesc și urmele lăsate de radieră
Când mă străduiam să șterg sentimentele negative,
Să iert, și să uit.
Uite niște pagini misterioase
Pe care se înșiruiesc în semne tainice,
Sentimentele de romb sau de inimă
Pecetluite de vreme la drum de seară.
O să mă aplec din nou
Asupra filelor care mi-au rămas goale
Să aștern un covor roșu pentru fericire,
Și vom mai vedea.

 15 septembrie 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT