Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

3 februarie 2020

Intradiegetic

Mi-am pus viața în ramă, și o povestesc la persoana a treia
Așezată într-un jilț de pe care tronez apologetic
Asupra lighioanelor care îmi sorb stupefiate
Esența cardinalelor întrebări despre mine.
Îmi viermuiesc la picioare inexorabil odgoanele
Cu care mi-au legat aspirațiile strâns,
Iar negările ciugulesc interminabil fiecare picătură
Scursă din ochii deschiși spre interior.
Ceasurile îmi bat inima la ore fixe,
Tânguiesc depărtările zărite în oglindă,
În timp ce apropierile îmi sfârtecă iminent
Viitorul înecat în amurguri răsărite din neant.
Mi-au murit fluturii într-un fior barbar
Autointitulat dragoste și acostat la țărmuri incerte,
Într-o imuabilă ființare intradiegetică
Omnipotentă și omniprezentă, ca soarta.
Mi-au plecat câinii după oase de cai verzi
Euforici, cu nările în vânt, amușinând carne arsă,
Și după ce vor roade iluziile, vor îngropa fericirea
La câțiva centimetri în pământul reavăn de sete.
Când voi fi terminat de spart oglinzile din oglinzi
Într-o izbucnire inexorabilă spre cer,
Mă voi înfășura în răsărituri,
Și mă voi duce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT