Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

3 februarie 2020

Experiment

Exilat într-o secundă, ca un licăr de candoare
Eu mi te-am ascuns sub pleoape, talisman de fericire
Pentru visul care naște veșnicia ce nu moare
Ci se-mbracă, pentru viață, în petale de iubire.

Într-un con de nebunie tu mi-ai dăruit ninsoarea
Și mi-ai împletit în plete o câmpie-n spic de grâu,
Eu ți-am pus în piept o floare și ți-am auzit chemarea
Când priveam cum se așază pietrele în curs de râu.
Dă-mi o clipă de tăcere, să o umplu cu senin,
Să-ți arăt cum curge noaptea într-o cupă fără cer,
Să arunc un văl de ceață peste lumea de venin
Și s-auzi în hăul vremii cum secundele doar pier.
Hai să fim noi doi un cântec, zbor înalt în dezrobire,
Plată pentru tot vacarmul ce se cheamă nemurire.
 
Este posibil ca imaginea să conţină: unul sau mai mulţi oameni şi în aer liber

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT