Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

3 februarie 2020

Criticilor mei

Nu caut să descos
A lumii cusătură,
Nici să aduc prinos
De dragoste sau ură.

Nu vreau să duc povara
Durerilor din lume,
Nici să-mi îngădui tara
Ghicitului în rune.
Nu vreau s-acuz pe nimeni
De ale lumii rele,
Nici să confund iluzii
Cu gândurile mele.
Aici sunt pentru-o clipă
Uitată de iubire,
De timp nu fac risipă,
Nu tind spre nemurire.
Lăsați-mă să caut,
Găsi-voi eu ceva
Să merite efortul,
Mai dă-vă-n pana mea!

 21 septembrie 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT