Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

3 februarie 2020

PĂGÂN

Iureș pe caldarâmul încins...
Lovesc cu tălpile praful,
Într-un ritm păgân de deșert,
Îmi joacă brățări sus pe brațe
Și viața-mi tresaltă în piept.

Îți zâmbesc a rouă și soare.
Un pas înspre tine, spre noi,
E fulger în ochii tăi, și e tunet
Și dansul meu e un roi
De stele, de frunze, de zumzet.
Miroase fierbinte-a salcâm
Și păru-mi de dragoste-i umed.
Cu pleoape plecate spre fuste
Un pas către tine, un pas înapoi,
Și timpul e treacăt și vuiet.
Într-un ritm păgân de deșert
Îți joc cu suflarea pe buze.
E dans, și iubire, și iureș,
Și-n tălpi mor iubiri desuet,
Cadențe în șolduri de muze...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT