Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

3 februarie 2020

IN SOMNII

Ceasurile nu mai vor să îmi vorbească;
Timpul s-a întors cu fața la perete
Și îmi tace secundele, sforăind,
Dând nopții mele veleități de zi.

Viața îmi aliniază gândurile grăbite
În șiruri ordonate de pioni bicolori,
Pentru o partidă iluzorie la sfârșitul căreia
Oricum nebunul va câștiga regina.
Lustruiesc cu o bucată de suflet
Ideile mele despre oameni
Ascultând atentă bătăile inimii lor
Care parcă se aud din ce în ce mai stins.
E târziu și totuși prea devreme;
Și într-un fâlfâit de aripi multicolore
Lumina își ia avântul în rama geamului meu
În timp ce timpul ne adoarme, cu fața la perete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT