Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

3 februarie 2020

Cuminte, pe o piatră

Am încătușat toți îngerii pentru tine,
i-am legat la ochi
și am aruncat firimituri corbilor
care așteptau răbdători
să înceapă iar lumea.

Mi-am întors inima cu susul în jos
pentru zâmbetul tău,
am furat margarete din grădinile interzise,
să amestec licoarea candorii lor
într-un descântec de-a dragostea.
Am strâns toți țepii din calea ta
și am potcovit în cuvinte copitele cailor,
când luna amenința cu întunericul
de după deal.
Apoi m-am așezat cuminte pe o piatră,
mi-am despletit părul în unde,
am încercat un cântec timid de sirenă
și m-am învelit cu mările tale.
Să vii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT